Giải pháp nâng cao hiệu quả hoạt động Marketing tại công ty TNHH đúc và gia công cơ khí Hải Phòng
Solutions to improve the efficiency of Marketing activities at Hai Phong Casting and Mechanical Processing Co., Ltd
Nguyễn Thị Lan  

Giải pháp nâng cao hiệu quả hoạt động Marketing tại công ty TNHH đúc và gia công cơ khí Hải Phòng
Solutions to improve the efficiency of Marketing activities at Hai Phong Casting and Mechanical Processing Co., Ltd

Loại tài liệu: Tài liệu giấy - KL:Khóa luận tốt nghiệp

Tác giả: Nguyễn Thị Lan

Nhà xuất bản: ,Đại học Công nghiệp Hà Nội

Năm xuất bản: 2020

Tóm tắt nội dung

Ngoài phần mở đầu và kết luận, khóa luận ‘Giải pháp nâng cao hiệu quả hoạt động Marketing tại công ty TNHH đúc và gia công cơ khí Hải Phòng’ được trình bày trong 3 chương, gồm: Chương 1: Cơ sở lý luận về hoạt động marketing; Chương 2: Phân tích thực trạng Marketing online; Chương 3: Giải pháp phát triển công ty. Đề tài đã tiến hành nghiên cứu về phân tích tìm ra các yếu tố quyết định sự phát triển, thành công của công ty trong thời gian qua, cũng như cơ hội phát triển của công ty trong tương lai. Từ đó, vận dụng để đề xuất giải pháp ứng dụng Marketing online vào Giải pháp nâng cao hiệu quả marketing online tại Công Ty

Từ khóa:

Hoạt động Marketing, Nâng cao hiệu quả, Doanh nghiệp

Abstract:

The graduation thesis course 'Completing mixed promotion activities at General Business and Investment Consulting Joint Stock Company' conducted an assessment of the joint venture promotion activities at the Company, thereby applying and developing solutions to complete the Company's mixed promotion activities. The topic is presented in 3 chapters, including: Chapter 1: Theoretical basis of mixed promotion activities in enterprises; Current status of mixed promotion activities; Chapter 3: Solutions to complete mixed promotion activities at the Company. In addition to the introduction and conclusion, the thesis course 'Solutions to improve the efficiency of Marketing activities at Hai Phong Casting and Mechanical Processing Co., Ltd' is presented in 3 chapters, including: Chapter 1: Theoretical basis of marketing activities; Chapter 2: Analyzing the current situation of online marketing; Chapter 3: Company development solutions. The project conducted research on analysis to find out the factors determining the development and success of the company in recent years, as well as the development opportunities of the company in the future. From there, apply to propose solutions to apply online Marketing to Solutions to improve online marketing efficiency at the Company

Key word:

Marketing Activities, Improving Efficiency, Enterprise

Tác giả:Nguyễn Thị Lan GVHD: Nguyễn Duy Chức
Thông tin nhan đề:Giải pháp nâng cao hiệu quả hoạt động Marketing tại công ty TNHH đúc và gia công cơ khí Hải Phòng
Solutions to improve the efficiency of Marketing activities at Hai Phong Casting and Mechanical Processing Co., Ltd
Xuẩt bản,phát hành:H. ,Đại học Công nghiệp Hà Nội 2020
Mô tả vật lý:61tr.
Từ khóa:Hoạt động Marketing. KLTN Quản lý kinh doanh. KLTN Quản trị kinh doanh K11. Nâng cao hiệu quả
Mật khẩu:

(Yêu cầu có hiệu lực trong vòng 02 ngày kể từ ngày gửi yêu cầu)

TỪ KHÓA